maskin efter maskin.

Idag är en riktig fixa och dona dag.. För fy vad mycket tvätt där va.. Konstigt hur fort de stiger.. hur jäkla mycket kläder o sånt använder man egentligen hehe,.. Tvättar ju titt som tätt. Men men de ska ju göras.
Just nu håller jag på att tvätta mina vita tygskor och hoppas på att de ska blir vita igen hehe :D

Har börjat packa och ta fram lite av de man får ha med sig nu när man åker iväg och jobbar på båten igen. EuropaLink nu får ni dras med mig igen :P Men kul ska de bli, få träffa alla goa människor igen.
Åker med kvällsbåten ner klockan 22.00 imorgon från malmö. Är i Travemünde 07.00 på onsdagmorgon.

Tänkte snart fundera på litta mat. Blir hemmagjord spagetti carbonara.
Mamma och jag tänkte äta lite tidigare idag och lyxa till med rärmacka ikväll :) Riktiga gottegrisar.
Ikväll blir de bara massa mys med mamma <3 Pappa är iväg och kör lastbil nu och Lillebror håller på att renovera deras nya lägenhet för fullt så han kommer inte hem förens senare. Så jag och mamma ska bara ha en massa mys framför tv:n.

<3<3<3

Love love love !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0