fram och tillbaka..

Eftersom lillebror flyttar så tar jag hans rum.. det är ju lite större än det jag hade. Så det skulle Sandra ha ;)
Och idag är det ju halv storm ute så tyckte det var en utmärkt dag att ta tag i möblerna och byta rum.
Men eftersom de bara var jag hemma att ta tag i detta, så fick jag göra det själv....
men med min vilja och mina muskler var jag säker på att jag skulle klara detta själv. =)

Så möbler åkte fram och tillbaka.. sängar bytade, tv bänkar flyttade och massa annat..
men nu är det klart och fint blev det, nu väntar jag bara på att få in min soffa också men den får pappa hjälpa mig med imorgon för den står två våningar upp och måste tas genom fönstert. Detta rer jag inte ut att göra själv dock !! HAHA :)

Men resten är klart och städningen klar!
Allt detta gjort på 2½ timme. Grymt !
Klappar mig på axeln och sa: Duktigt Sandra !! haha.


Bilder kommer senare när soffan är nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0