Falskhet.

Måste inleda detta inlägg med att tacka alla för en riktigt rolig kväll igår :)
en kväll med mycket godsaker av alla dess former.
Så tack än en gång.  <3


Jag fattar inte hur folk kan vara så jäkla falska.. att de kan leva med sig själva?! att de inte skäms..
Skulle aldrig kunna leva mig själv om jag var så falsk och så rutten och elak rätt igenom. Usch.
Det lönar sig inte och det kommer slå tillbaka på er en vacker dag.. och då kommer ni ångra er. Men kom inte till mig då. Sumpat sina chanser hos mig iallafall, det funkar kanske hos någon annan dum jävel som går på de. Men dock inte jag.


Trodde dock du va lite bättre än så.. men tro mig du sjönk i mina ögon.
Din förlust..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0