få timmar kvar

Då var allt färdigpackat och klart.. men timmarna går allt för fort nu. NU önskar man ju att man hade några timmar till hemma innan de är dags att bege sig mot båten ikväll.
Ska iväg o handla det sista sen och äta middag och sen bär de av.. !
Båten avgår 22.00 från malmö mot Travemünde.

Jag ska försöka blogga lite när jag är iväg men kan inte lova att jag hinner med det också.
Men vi ses och hörs när jag kommer hem om ungefär 2 veckor.
NI får ha det så bra allihopa här hemma och ta hand om er.

Många kramar till er alla.


HEJDÅ
BYE BYE
AUF WIEDERZEN,KÜSS




För er som inte vet.
Det är denna båten jag befinner mig på de närmaste två veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0