dålig uppdatering.

Har varit lite dålig uppdatering nu.. måste skärpa mig ! och slår mig på fingrarna !

Inte så värst mycket som har hänt.. Idag så åkte jag och systern min för lite shopping istan, skulle köpa en present.
Blev dock bara syrran som shoppade lite till lägenheten,. De har ju precis renoverat lite i lägenheten, speciellt badrummet. Blev skitsnyggt !! Pappa vara där och hjälpte Patrik att montera upp och fixa de sista. !
Men snyggt blev de..  Inte nog med de så igår var det 1 månad till de är beräknat att min systerson ska komma ut och få upptäcka världen.. !! Shit va jag längtar nu.. =) Ser fram emot riktigt att få bli moster ! Ni anar inte vilken längtan man kan ha,.. kan bara föreställa mig hur Syrran och Patrik måste känna.. för nu är de ju ganska nära!!

Ska bli den bästa mostern någonsin.. !!!!! <3
Så mycket kärlek !



Annars nu ikväll har det bara varit en lugn kväll.
Imorgon är de ju Fredag och då håller vi ju helg :P


Me like !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0