Till Johan H

Efter ett trevligt samtal med Johan H.. fick jag höra att det var han som hade betalat Limmon vi åkte hem i för nån helg sen.. det var inte Fredrik som jag hade skrivit i ett tidigare inlägg.. Eller meningen var att de skulle dela de men de var Johan som hade betalat den hehe... !!
Ja rätt ska vara rätt så nu rättar jag till mitt fel... !!
Haha... tackar johan för att vi åkte limosin hem den där lördagen efter att ha festat vilt... alla var vi nog en aning berusade den där kvällen =) men kul va det !!!


Söndag igen och en blåsig o kall sådan.. usch!! Brrrr!
Blir nog en lugn dag med mycket mys o tända ljus... kanske tända brasan o gotta sig :)

Kanske någon som vill göra en sällskap???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0