runda på stan

Precis hemkommen från en runda på stan.. morsan väckte mig halv nio imorse, mindre kul.
van att kunna ligga hur länge jag vill.. men upp och hoppa sandra din lilla loppa.. fan va vittsi ja är :)
Göra sig klar för shopping. Dock inget till mig, blev bara en massa till mamma.. och lille bebisen.. som ligger i min syster mage.. drar sig dit.. bara 2 månader kvar nu.. går snabbt !!

Ikväll blir de packning på schemat.. åker till kristianstad imorgon för att vara där en vecka. :)
alltid lika trevligt. mitt andra hem ju !!

Efter det blir det massa mys och paradise hotel ikväll ju :) kan inte missa!
spännande spännande, synd dock att stefan fick åka igår:( Han hade man kunnat äta upp ju :) mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0