Nytt år, nya möjligheter !

Har haft en bra start på det nya året !! Firade nyår hos Elias, var mycket trevligt.. Var dock hemma klockan sju på morgonen..!! I fredags kom Sabina ner :) riktigt bra start på året..
Har varit en ganska lugn sådan men mycket trevligt.. Har hyrt film, vatt på shoppingrunda i malmö.. och snackat en massa skit :) Älskar att umgås med min Bina !!!
Tyvärr åkte hon hem för ca 30 minuter sen.. mindre kul.. men det bästa är ju att jag åker med min syster upp i nästa vecka för att spendera ett par dagar i kristianstad =)

Idag blir de att tvätta o städa lite hade jag tänkt... inget annat planerat som de ser ut nu.. men vem vet det kan ändras fort!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0