Måste!!

Jag var tvungen att städa lite idag och även ta tag lite i tvätten..
Fan så tråkigt men de ska ju göras.. Jag gillar ju att ha rent omkring mig så de var bara att ta tag i det :)
Även om de är såååå fruktansvärt tråkigt.. haha =)
Antar att man fått det efter morsan.. hon är likadan !!

Har varit litta ensamt nu när Sabina åkt hem igen.. Men som sagt jag åker till kristianstad redan nästa vecka igen.. sen ska jag dit igen den 29 :e !! Men de är jag bara glad över.. alltid lika kul i krstd !!

Har ju bestämt mig för att ta tag i träningen o så igen.. har inte blivit av än men de ska det bli ändring på !!
Sluta röka är också min plan men än så länge har inte det heller vatt så lyckat !!
Men jag har klarat de tidigare då jag höll upp i ett år.. Jag SKA KLARA de igen !!!!!!!!

Nej om man skulle gå ut och ta en cigg nu... HAHAHA !!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0