Kaffe !

Tackar gudarna för att det finns kaffe.. =) Det lär nog bli en mängd av kaffe ikväll!!!
som sagt jag ska ju lyckas hålla mig vaken hela natten.. syrran kommer o hämtar mig 06.45..!
Så om det är någon som ändå är uppe... skicka gärna nått sms eller ring o håll mig vaken hehe :) Kan nog behöva ha ngn som underhåller mig !!!

Får roa mig med lite packning o kanske sitta lite vid datan,,. kanske man klarar se någon film.. (rena sömnmedlet)

Och på tal om annat så ska jag försöka sluta röka.. skulle egentligen slutat idag men sen eftersom vi åker till kristianstad imorgon så vet jag om att jag inte kommer klarar helgen då.. eftersom min älskade sabina också rökar!
Så jag har sagt att efter helgen så ska jag göra ett GOTT försök att sluta röka !!!
Så håll tummarna för att jag lyckas !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0