fullspäckad måndag

08.20 ringer telefonen... 10 minuter innan man alarmet skulle ringa..!
Syster yster var det som ringde.. o sa att vi skulle köra 10 minuter tidigare för de kunde va halt ute på vägarna.. :(
Det där 10 minuterna åt skogen.. de var bara att lyfta på arslet o gå upp!!!
09.20 kom syrran o de var dags att bege sig mot Trelleborg. Allt gick jättebra... inga skyltar nere, inga bilar i diket.. men däremot i närheten av trelleborg då hade en bil lyckats köra av vägen o stod med ena sidan upp på en hög sten, så hela bilen stod lutandes.. Hur man nu lyckades med de?? hahahaha,...

Väl hemma igen tänkte ja nu ta tag i tvätten..
Klockan fyra kommer syrran min för att köra en sväng till mormor. Tessan ska klippa henne och jag tänkte passa på och se en film hon hade från hennes 50 års fest där jag står och dansar o sjunger!!! Sjukt kul ska de bli o se.. När mamma hade sett den hade hon legat dubbel av grin... Undra hur illa detta kan vara då??

Sen ikväll blir det nog bara ta de lugnt, glo litta tv eller nåååd!!


(BiSexuell... What a fuck ???!!!!!! skoja min dojja ! detta är inte sant..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0