Fullspäckad dag

Gårdagen kan man verkligen säga att den var fullspäckad... drar allt litta snabbt..
Började med att farmor o farfar kom på en fika..
Snackesjuka som de är höllt man aldrig på att bli av med dem.. :) som vanligt då!
Sen blev de träning i en timme, varav halvtimme på cykeln sen blev de 30 minuter ben/mage.

Direkt ut o hjälpa pappa bära ved o blev att jag fick hugga lite ved också haha :) gick bra vissa gånger mindre andra gånger med jag har alla fingrar o alla tår kvar !!! Det tog ju ett par timmar för det var en hel del bränne ska jag säga er... Var ju litta mör i kroppen sen...

In o duscha.. Sen kom syster yster o skulle klippa mig, tessi(lillebrors tjej) och hennes pappa! Men slutade med att hon klippte pappa o lillebror med !!! Tig litta tid.. klockan var väl runt halv nio när hon körde hem.
så på kvällen där blev de bara mys framför tv:n. som sagt man var litta mör där på kvällen!!!

O då var det Fredag igen :) ME LIKE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0