fortfarande sjuk..

Ny vecka men ack.. fortfarande sjuk.
Bestämde mig för att ut o ta en fika med Yasmine o Michelle iaf. Frisk luft var kanske vad jag behövde efter att ha varit hemma heeel helgen o inte gjort ett skit. Förflyttat mig mellan soffan, sängen o toan.. de är väl det mest ansträngande jag har gjort i helgen.. !! haha :P

Var skönt o komma ut o få snacka av sig med tjejerna.. alltid något skvaller :)
Härligt.. diggar mina flickor ! goa tösabitar !!

Nu ikväll får de bara bli att vila o kolla tv =)
Har lovat mamma att följa med till stan imorgon,.. hon ska shoppa loss litta !! :) de rika de kan !
En annan får följa med som sällskap haha.. kanske bära en o annan kasse ..haha !

onsdag bär de av till Kristianstad :) Me like alote!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0