Barnvakt..

vaknade halv ett idag.. det är Galet !!! sov på tok för länge.. men men..
Ikväll så ska jag och min syster vara barnvakt till mina kusiner Linn och Tim. De små busfröna! Fast de är inte så små längre.. de börjar bli stora nu.. !! Kanske mindre kul en lördagkväll men va gör man inte för släkt o vänner!
Kan vara skönt o spendera denna lördag med min älskade syster och de små busarna !!!!!
Skulle tro att de blir nått gott att äta och någon bra film o mys med barnen ikväll <3

Igår var de premiär för Lets Dance :) Sandra bara älskar !!!!!!!!!!!!!
Dansfantast som ja är kan man ju inte missa lets dance ! Men fy för duktiga alla var för att va första programmet ! Min stora önskan är ju o va med i Lets Dance, vilket aldrig kommer ske... men fa fan man kan ju drömma litta !! Nej men min tanke är att jag ska åka upp o kolla på lets dance live !! Någon som vill med?????


Nej snart kommer syrran och hämtar mig så får väl göra mig klar innan de är dags att bege sig mot grönadal !!

Puss på er !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0