<3

Lovar du att vara ärlig? alltid!
Du heter? Sandra Carlstedt
Smeknamn? Sandy, gumman m.fl
Beroende av? cola, cigg
Vad tror folk om dig? ja, vad tror ni där ute?
Vad får du oftast komplimanger för? öh..ögonen tror jag, annars att jag är snäll å sånt
Hur imponerar man på dig? va dig själv, skämta å skratta!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ja han ska prata med honom. vad gör du imorgon? puss
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Hur svarar du i mobilen? Hej!
Antal timmar sömn inatt? ca 10
Brukar du komma i tid? jadå ;]
När mår du bra? med människor jag älskar å trivs med, när jag tränar å jobbar
Vad tycker du om fötter? beror på hur fula dom är, haha
Rakar du benen? check!
När brukar du oftast gå och lägga dig? efter 12
Är du blyg? oftast inte
Har du spytt offentligt?  Japp de har jag.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? snacka skit å dricka öl med grabbarna.
Är du bortskämd? beror på vem man jämför med
Vad längtar du tillbaks till? ayia napa.
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja!
Hur gammal är du? 23
Tycker du om någon just nu? hmm??
Vilken tid gick du upp idag? halv ett.
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Är det okej att gråta? ja å det känns oftast bättre efteråt
Vad skulle du göra om du vann en miljon? skrika, resa, shoppa!
Har du piercing? japp
Vill du gifta dig? JA.
Vill du ha barn: ja klart :]
Är du bra på att laga mat? helt okej!
Är du flygrädd? bara om det hoppar å sådär
Vilken är din favoritglass? chocklad
Tycker du om sushi? aldrig provat
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll eller natt snarare?
Vilken ögonfärg har du? gröna
Är du trött på dessa frågorna nu? äh :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0