utröstningen klar !

Ja då var utröstningen klar nu.... och den som fick lämna Lets Dance ikväll var TYVÄRR Elin och Daniel.. dock inte rättvisst enligt mig, Gudrun och Björn skulle ha åkt istället.

Elin har varit duktig och presterat bra danser, blir med sorg att vi inte får se henne i alla fall i nästa fredagens avsnitt.

Drömmer fortfarande till den gången jag ska vara med i Lets Dance... som sagt jag jobbar fortfarande på hur jag ska bli känd?? Lämna gärna förslag på vad jag kan göra? Jag är öppen för alla förslag..


Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Var iväg en sväng med pappa innan idag och fixa lite ärenden.
Sen så åkte vi hem och gjorde hemmagjord pizza. Var supergott ! Sen så kom Tessan och Patrik hit och gjorde oss sällskap till middagen... !

Från lets dance och middagssnack så har jag börjat dricka lite rött vin :) what a fuck ??? tänker kanske många nu... haha för ni som inte vet så har jag ju inte lärt mig dricka rött vin än, har väldigt svårt för de..!
Men jag försöker, för jag vill jn ändå lära mig dricka rött vin. Idag var de hyfsat gott.. drack ändå två glas hehe :D
F

Nu har jag bäddat ner mig i sängen, tänkte kolla på litta film nu, vet dock inte vilken jag ska se än..  Får se vad jag får tag på i filmhyllan hehe :D Har tänt lite ljus för att få den där lilla extra myskänslan över de hela.
Och det är ju aldrig fel.  Mys, det gillar ju Sandra :P



Sov gott sen och hoppas ni haft en bra fredag !   
LOVE to you all out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0