Tillbaka i svedala.

Var på smakprovningen igår.. Va skoj.. började lugnt men urartade rätt snabbt haha :D
Blev mindre allvar mot slutet haha.. allt från fisar o rapar.. haha:) Låter er fanatsi flöda nu.. men fan va kul de va!
Man fick sig några goa skratt.

Hem till Mimmie för förfest.. sen bar de vidare till banken !! Fick höra att jag var en aning full... =) HAHA
Men kul hade jag.. kan ju säga som så att jag mådde mindre bra imorse när jag vaknade... Klockan ringde 10.00 för att packa o så innan det bar av mot Svedala.
I Bilen på vägen hem så var det fullt ös... högtalarna gick till max, blandat med mina o sabonas ljuva stämma!

Väl hemma i svedala bar de av till malmö för en lite shoppingrunda till mamma sen hem för att äta mat :D
Korv stroganoff med ris stod på dagens matsedel hehe :D

Nu har jag och sabina intagit soffläge och kollar tv :D
Mysfaktor 100 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0