Skogen va min vän !

Jag satt och skrev om och fixade med mitt Cv då pappa frågade om jag hade lust att följa med ut i skogen och gå en runda med thotte :) Mitt svar var väldigt veligt i början.. hade egentligen ingen lust eller ork över huvudtaget, men tänkte What the fuck!! och hängde på :) Kan ju trots allt vara skönt och komma ut och gå!!
Så vi tog bilen och körde ut och gick 3 km rundan :) Var riktigt skönt, Thotte sprang för fullt, vi försökte ju spinna på i ett bra tempo.. men pappa tyckte jag gick för fort emellanåt.. så fick ju sakta ner tempot lite så den gamle hängde med :) Tack pappa för att du fick med mig efter lite övertalande.. Det var ju trots allt riktigt skönt och komma ut!

Väl hemma igen så var det dags att fixa med mat.. så nu är man både mätt o trätt :) hehe :D

Skulle egentligen sätta mig och skicka iväg lite ansökningar och söka litta jobb men just nu har jag inte orken eller lusten till det så skiter i det och tar tag i det imorgon istället !!

Känns ibland så jäkla surt alltihop.. känns som jag tar ett steg tillbaka medans alla andra går framåt med deras liv. jag står väldigt stilla ! Alla ens vänner, flyttar hemifrån, skaffar barn, förlovar sig och vissa till och med gifter sig. En annan står stilla.. Bor hemma hos päronen, ( fick ju flytta hem igen efter att en gång bott hemifrån) , arbetslös, singel och allmänt trött på livet !
Fan... när är det min tur att få litta lycka i livet?????? När ska man få ett jobb och kunna flytta hemifrån??? VA?

Nog för mig nu.. Tänkte snart slänga mig i soffan och glo på Glamour sen blir det en lugn kväll !!
Önskar man träffade en kille att mysa med om kvällarna :)
Men jag lever vidare som singel... hehe :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0