rastlös eller bara lat?

Här på aggarpsvägen ligger jag i en soffa och mamma i den andra.. både lika sega. !! Har ingen ork till något, man reser sig upp för att gå och röka eller bara gå på toaletten. Mer än så blir de dock inte gjort idag haha :D
Samtidigt känner jag mig jäkligt rastlös.. men fan man orkart knappt ta sig ut, för all denna j*vla snön och denna kylan. Man drar ju sig för att gå ut. Så fruktansvärt trött på det nu.
Kommer ta all evighet innan denna snön försvinner?!!!!

Det enda vettiga jag tänkte göra idag är väl att laga litta mat. Blir kycklingfile med cantadouost(vitlök o örter tror ja det är) inlindad i bacon med stekta rotfrukter och ngn sås.  Ska bli smaskens !

Nej nog för detta.. detta inlägg blev tråkigt som de är nu..




Ingen som är intresserad att köpa smyckena eller pärlorna o de???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0