Pigg o vaken..

Shit, snacka om att jag har vänt på dygnet helt numera.. måste bli ändring på detta.
Ligger här nu nerbäddad i sängen, helt alena hehe, mindre kul ju, kunde vatt bättre med sällskap. men men.  tillbaka till saken nu, klockan drar sig mot tolv och jag är fortfarande klarvaken.. shit, inte bra!
men som tur är har jag nån veckor på mig att ändra på detta innan jag ska ut på de sju havet igen efter att ha stått stilla på fastlandet i några månader. Hoppas vind o stormar håller sig borta när jag på :) hehe.. tror ni jag har sån tur??? haha !!

Iaf nu har jag satt i filmen Black hawk down. skitbra film !
ni som inte har sett den måste ju se den. helt klart.

Nog för ikväll, nu ska jag kolla på filmen, den har ju redan börjat.

Undra på när Sandra somnar ikväll/inatt???


GODNATT !!!



Kommentarer
Postat av: SARA

tack för det, får nog bli att jag testar den då! ;)

2010-02-19 @ 19:20:49
URL: http://tinget.blogg.se/
Postat av: M

En bra film, Law abiding citizen, med Gerad Butler. The ugly truth med honom e oxå bra. två olika typer beroende på vad man gillar. Aktion eller romantisk kärlek.

2010-02-20 @ 00:45:09
URL: http://egosystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0