going crazy..

När man sitter och kollar på Nelly.com så kan man bli tokig.
Jag blir det iallafall, shit så myckrtsnygga klänningar och skor de har.. Skulle kunna köpa hur mycket som helst..
men isåfall måste jag nog vinna på lotto först, ååååh den chansen är väldigt liten att jag gör det haha :D


Men bara kolla in..











Tror jag måste börja köpa lottor och skit.. så jag kan vinna massa pengar att köpa allt detta hehe.. och lite till.



På tal om annat så var det ju Gudrun som fick åka i kvällen Lets Dance. Tur det!
Var lite orolig ett tag eftersom Mattias och Cecila stod på trappan tillsammans med Gudrun och Björn.
Men turen var på mina sida och Gudrun fick tacka för sig och bara fem par dansar vidare i nästa veckas
Lets Dance!


Nu tänkte jag kolla på en film och snart är det Lördag :)

LOVE !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0