Gillas !

I går hade jag en lugn fredagkväll med mys till lets dance.. det var ju på tiden att markus birro fick åka ut... tycker ju synd om han men han kan ju inte dansa helt enkelt.


Hade en rolig stund med en del skratt när jag först pratade med Robban på msn.. sen tog hands kompisar över..
saken var ju att robban skickade sms till mig att de var hans kompisar som satt på hans msn o skrev.. så jag visste ju om det. Men det visste ju inte dem. De trodde att jag trodde att de var robban som skrev.. Sjukt kul. Fick ju spela med där.. ! tydligen så hade de fått en  hel del goa skratt.  Sjukt kul.
Jag var nog skådespelare i mitt förra liv tror ja :D

Men men.. sov till  tolv idag.. var riktigt skönt.. har kännt mig lite hängig idag.. håller kanske på att bli sjuk, känns så tyvärr. hoppas inte, hoppas inte !!!!

Ikväll blir det också en lugn kväll... skönt och inte ha något alls bestämt,.. Känns som man behöver en sådan här helg ibland då man inte har bestämt något alls. Sjukt skönt.
Bara jag och mamma hemma, pappas jobbehelg. Så vi ska bara köpa hem mat och gotta oss framför tv:n ikväll.
Blir väl att kolla Melodifestivalen skulle jag tro.

Ha nu en riktigt trevlig lördagkväll allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0