fynda..

Vaknade och när jag kom upp så stod pappa och gjorde mannagrynsgröt idag igen.. kan de bli bättre??
fick meddelande av yasmine och jag hade då 1 timme och 15 minuter på mig att göra mig klar för en runda till stan.. =) tänkte hur fan ska jag hinna bli klar, äta, sminka sig, klä på mig, platta o fixa till håret och ta mig ner till bussen som tar ca 10 min.. shit nu blev de panik !! men jag hann.. + att jag var 5 min tidig innan bussen kom.

In till stan bar de av, och redan på bussen hade vi mycket att prata om som vanligt hehe :D ingen tyst stund inte.

väl inne i stan började vi med en fika på espresso house.. :) Sen var de dags för shopping eller snarare för Michelle och Yasmine ! hehe.. de rike de kan hehe ;) Många som hade rea och lite utförsäljning så de fick shoppat en hel del..
slutade med att man fick erbjuda sina händer o bära lite påsar, men jag hjälper ju gärna till. vad gör man inte för sina vänner?!
Ja nog om detta så blev det trots allt 5 timmar på stan.. !!

Tänkte jag skulle bjuda på en bild av Michelle när vi kollar skor bland fyndhyllorna.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0