en helg man kan beskriva med ett ord.

I torsdag körde jag och sabina ner till Svedala/aggarp... för att spendera helgen hos mig.
I fredags kom Mamma 2 o pappa 2 ner... vi hjälpte min mamma att fixa o dina med maten och så. Sen blev de god mat och dricka och trevligt sällskap. :)

Lördagen började segt men man återhämtade sig fort.. Slutade med en riktigt lyckad lördagkväll på Törringe :)
Vi började hemma hos mig med trevligt sällskap.. bar sedan ut till törringelund för att skaka på de lurviga.. Var sjukt kul :) Riktigt bra kväll.. !!!!

Söndagen blev riktigt slapp. Jag och Sabina vi låg på soffan med våra täcken hela dagen och kollade film.
Vi såg ut som två levande lik :)

Men jag kan beskriva denna helgen med ett ord.. GLÄDJE =)

Imorse ringde klockan 07.30... vill lova er att de var mindre kul, eftersom vi hade lite problem o somna igår..
men de var ju bara att gå upp och se glad ut..
Sabina åkte hem runt 09.00.. Detta gillade jag inte alls.. !! Känns tomt här nu ju..
Men vi ses snart igen..


Nu ska jag ta tag i tvätten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0