ännu mer snö.

Ja klockan ringde klockan 10.. kan ju konstatera att jag inte är en morgonmänniska. snarare nattuggla :)
Kan ju säga att jag inte blir något vidare glad när klockan ringde.. vill både slå ihjäl mobilen, kasta den i väggen osv.
Man skriker ju inte av lycka.. !! haha :D

Men upp och kolla på våra bästa år.. fler än jag som kollar på det hehe??
Samtidigt hatar jag serien.. den är så långsökt.. man kan ju missa flera avsnitt och ändå så har det inte hänt ett skit..
det här jävla bröllopet och de är med att Shawn är pappa till Claire och de... de har bågått nu i fan en månad eller nått. haha ni som kollar på våra bästa år, förstår vad jag pratar om! haha :P

Har precis gått en runda med Thotte, men de är fan inte lätt att komma fram.. jävla snö!! Inte nog med det så fortsätter det snöa.. tar aldrig slut. Men blev en runda på 30 min ca. Vi gjorde ett gott försök och trampa fram i all snön.




,


NU blir de en fika med morsan.. sen så kanske man skulle ta tag i träningen.. den har ju legat på is nu ett tag.
måste bli bättre på de här.. så man är fitt inför sommaren 2010 :)
Mer än jag som längtar dit???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0