Andra avenyn

Jag och mina serier haha. :) På onsdagarna är det ju Andra avenyn.. det är ju bara så spännande just nu.
Jag tror ju dock inte det är Hamsa som har våldtagit Liv. Tur kom han ju ut i dagens avsnitt, men han måste sluta jobba för den där gamla gubben... inte bra för honom.
Mycket som händer just nu.. :) längtar redan tills nästa onsdag för att se fortsättningen som är så spännande nu.

Jag kollar ju då på andra serier också så som, våra bästa år, glamour, desperete houswifes som snart börjar igen, gött :) Sen har jag svårt för att missa Lets Dance. som är ett av mina favoritprogram, när de väl går.
Dans har ju alltid varit ett stort intresse hos mig ända sen jag var liten.. har dansat själv i många år sen så blev jag danslärare efter det.. ! Just nu blir det bara dans ute på nattklubbar och så. trist men sant.

Såg att det var 2 fast 2 furious på kanal 6.. funderar starkt på att sätta igång 3:an och kanske 4:an efter denna. om jag orkar se båda. Det är sjukt bra. kan de bli bättre, granna killar och snygga bilar =)


Nej nu ska jag tacka för mig för ikväll och kolla på filmen.

Puss på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0