Alla hjärtans dag

Idag är de då den 14 februari, så kallade alla hjärtans dag haha :D 
Eftersom man är singel händer de inte ett skit en dag som denna, medans alla andra spenderar den med när o kära o deras pojkvänner, man, sambo osv... Själv ska jag bara vara hemma och spendera den med mamma. Pappa jobbar ju denna helgen och kommer inte hem förrens inatt så de ska ju inte göra något heller.
Så jag tänkte att jag och mamma skulle ha en mysdag idag.

Själv har man precis dammsugat huset och tänkte senare då fixa god mat till oss.
Tänkte först vi kunde dela en flaska vin.. men mamma mår ju inte så bra nu med tanke på hennes behandling så det blir nog bara en god middag och slappekväll framför tv:n ikväll :) Men kan vara mysigt det osså.

Jag och Andre Augustsson bestämde oss idag för att inför en dag för oss singlar. så vi bestämde oss för att den 20 juli är alla singlars dag =)
BRA VA??????


Jag tyckte det var en lysande idé :P
SÅ den 20 juli firar vi singlar oss med att ha vår dag.. !! Don´t forget !

Hoppas nu alla får en bra alla <3 dag !!!!



LOVE TOO YOU ALL OUT THERE !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0