Sista helgen i september.

Vi fick ett tråkigt besked i torsdag.. och det har varit ett par jobbiga dagar för oss..
Framförallt för mamma.. jag lider verkligen med dig mamma! Önskar det fanns något jag kunde göra.
Men nu blickar vi framåt, och jag vet att du kan klara detta !! Du är stark !

I Fredags så var jag och syrran och handlade lite sen körde vi hem till Syrran och beställde hem mat.. Sen hjälpte jag henne med lite plantering av blommor :) Seb blev Idol och sen lite film :) var en riktigt trevlig fredag ihop med syrran !!

På lördagens schema stod Törringe !! Förfesta hos Yasmine och Michelle..! Hade härligt kul.. Go musik.. skratt och dans :) O en hel del dricka !!!!
Sen kom Taxin och de bar ut till törringe för att slå våra klackar i taket till 80 tals musik!! Fin fint !!



Säger bara Woooww. Vilka ögon !!! jag är såld !
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0