Nej nej nej !!!!!!!!!!!!!

Det var detta som inte fick hända.. !
Varför?

Det måste väl finnas någon regel på hur mycket EN människa får lov att gå igenom..
Var finns denna rättvisan någonstans.. ??????
Varför ska man behöva gå igenom samma sak två gånger.. ? de finns bara inte..
Skulle göra vad som helst för att byta plats med dig just nu...

Idag är ingen bra dag,.. vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och inte vakna upp förrens allt är bra igen.. !
eller bara stryka denna dagen i almenackan...!

MAMMA, JAG ÄLSKAR DIG!!
du finns i våra hjärtan.. och vi kommer vara med dig hela vägen.. Vi har övervunnit cancern en gång tidigare..
Och vi gör det igen..!


Du är en kämpe och en hjälte i mina ögon..
All ära till dig!

Jag älskar dig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0