Happy !

Då var det måndag och ny vecka.. ! Vet inte riktigt vart alla veckor tar vägen.. tiden går så himla fort..
Idag har jag varit hos läkaren och gjort en EEG undersökning.. ! Gick jättebra =)
Sen bar de iväg på lite andra små ärenden..
Nu har man ätit och snart är de dags för att slänga sig i sängen och se på Idol :)
och snart är denna dagen också slut..

Imorgon blir det att ut och köra lite... sen har jag väl inte fler direkta planer för morgondagen..
Onsdag är Tessis dag :) Ska först till på läkarundersökning men sen bär de väl av till staffanstorp för att gratulera min älskade vän på hennes dag =)
Torsdag bär de av till malmö för att söka lite nya jobb.. Börjar tröttna på situationen på båten.. !!

Sen till helgen blir det Party och det är dags att slå klackarna i taket och bli helvilda hehe.. eller hur tjejer?!!!!!! <3




Med detta inlägg vill jag bara säga att jag bara ÄLSKAR livet just nu.. !!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0