Beslut taget !

Ett väldigt svårt beslut i mitt liv är taget.. ! Men det viktiga är att det är gjort.
Nu blir de ändring i mitt liv..!

Har mycket att se fram emot i mitt liv just nu..
Först och främst är de en sak jag ska göra innan jag kan göra allt annat.. (tar inte det här)

Måste hitta ett fast jobb.. Någon vet något hör gärna av er? öppen för allt.. måste ha ett jobb..
Just nu är jag väldigt bestämt, så jag kan leta lägenhet ordentligt.. !!

Så en flytt ska de bli så fort som möjligt.. sen så till nästa sommar så tänkte jag, Michelle och Yasmine åka tillbaka till Cypern.. Vilket vi inte riktigt bestämt än är om de ska vara som en semester.. men så fall längre än 2 veckor.. de var alldeles för kort tid. Eller så ska vi åka ner dit och jobba !!!! längtar redan !

Förhoppningsvis finns de en kärlek där ute någonstans också, har bara inte hittat den än ???
så var är du, den lycklige?? hehe

Finns en sak till som jag också ser fram emot jättemycket men det tänker jag inte skriva, (den personen vill inte gå ut med det än) så ni får lugna er.. !! Men kul ska de bli !!

Så mycket som fortfarande väntar..
Mycket gott !

En bra och lycklig framtid väntar mig, det är jag helt säker på !!
För ett beslut är taget !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0