Bästa tiden i mitt liv !

Jag längtar redan till nästa sommar, då jag, michelle och yasmine har pratat om att åka tillbaka till cypern.
Antingen gå en bartenderutbildning där nere och sen jobba där nere. eller bara åka som semester..! Men tillbaka ska vi =)
De två veckorna i ayia napa var den bästa tiden i mitt liv=)
Vill tillbaka !!! 


vi åkte ju på någon influensa där nere.. vi blev förskylda, fick halsfluss, hosta o så..
Ingen av oss är helt hundra än.. Mitt blev bättre ett tag, men nu är de värre igen.. !!
Kan knappt sova om nätterna, hostar o hostar ! är förskyld och tjock i halsen.. ! Håller nog på att få feber också.
Så de är riktigt jobbigt.. skulle åka iväg o jobba imorgon, men fick säga nej till första veckan iaf. Måste bli frisk.
Känns inte rätt och åka och jobba när man inte är frisk, risken är ju rätt stor att man smittar arbetskamraterna. och det vill jag inte. !
Ida har jag knappt rört mig från sängen.. Legat här o sovit och kollat på den ena filmen efter den andra... har somnat till nästan varje film jag satt på... är helt slut.

Nej nu ska jag prova sätta på en film och sen sova !!


Puss på er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0