Me like !!

Ja då var det Fredag :) Wihooo!
Fredagen den 13:e... men sånt tror jag inte på..! Hehe.. För mig är de som vilken fredag som helst :)
Började dagen men att sola, sen blev de litta träning.. trots träningsvärken sen igår hehe :)
Men men.. Sen har jag städat lite o nu håller jag på att tvätta lite..!
Riktigt flitig idag !!

Ikväll blir de mys! Pizza idol och ännu mer mys ! Kan de bli bättre ???

Imorgon är de lördag och då blir det Partaj :):)

Blir först förfest hos Yasmine och Michelle sen bär de av till törringe för 80 tals partaj med Style :)
Kommer bli GALET !!!!!!!


I gotta feeling kommer nu från högtalarna och jag sjunger mig hes.. just nu kan livet inte vara bättre =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0