Kristianstad here I come !

Ja idag lämnar jag Svedala för att bli Kristianstadbo i 2½ vecka :) Hääärligt!
Ska faktiskt bli riktigt roligt.. Både utbildningen och att få träffa mina älsklingar i Kristianstad !
Som jag saknat dem :) Galet mycket !

Igår var de fullt upp.. Började dagen med att tvätta sen packa.. Åkte in till stan med syrran o Patrik och mötte upp mamma och pappa inne i stan.. Beställde barnvagn till tessan o patrik sen blev de lite shopping.. Hem och fixa med Mat.. Jag var kvällen Kock :) smaskens blev de! Patrik o tessan kom och gjorde oss sällskap!! Trevligt!
Sen blev de Idol.. Heja Calle.. röstade som tusan på dig !!! =)
Fast alla är sååå grymt duktiga.. !! Erik var grym igår :)

Nu blir de en dusch och göra sig iordning sen får jag packa det sista.. sen blir de tåget till Krstd !! Nice!!

Ikväll blir de nog ganska lugnt när ja kommer upp.. man får ju vara fitt för fight första dagen på utbildningen =)

Men jag lovar att uppdatera er !!

Ha de bra så länge !!

Love ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0