Deprimerande !

Då var det onsdag och snart helg igen.. Denna veckan har varit ganska lugn hittils..
Men fan, detta gråa regninga skåne gör mig deprimerad !!!
Tänkte kanske ta en sväng till Yasmine och Michelle sen, men när det är sånt här väder känner man knappast för att gå ut.. !! Sätter jag mig på cykeln så blåser jag väl bort.. ??! hehe :D
Nej vi får väl se sen.. när Yasmine slutat jobba!

Annars så blir det väl att krypa ner under täcket ikväll igen och glo på tv eller kanske se någon bra film ?
Men när de är sånt här väder önskar man ju att man hade någon att krypa tätt intill och mysa med !!


Men fan ja älskar livet som det är just nu !!


Kommentarer
Postat av: Charlie Svensson

Det låter helt perfekt att du älskar livet... =)Det är skönt när man hör att folk älskar livet =) Ha det bra! =) Kram

2009-11-18 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0