Beslutet taget !

Då var det bestämt.. Jag ska gå bartenderutbildningen! Jag har nu anmält mig och allt är klart =)
Ser riktigt mycket fram emot det.. det ska bli jättekul :)
Kommer bli en grym bartender :P hihi!

Har fått positiv påverkan från många.. och det tackar jag för :)
För som en person sa.. att kommer jag inte göra detta så kommer jag bara ångra mig sen..
Och jag vill inte se tillbaka på mitt liv och känna massa ånger för att jag kanske inte gjorde de..
Jag är fortfarande ung och jag lever livet och jag vill hinna göra så mycket som möjligt med mitt liv när jag väl har chansen.. !

Jag har tagit steget.. ut för klippan !
Och jag GILLAR det.. !

Jag lever mitt liv till fullo.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0