3 days left..

Ja då var de torsdag och bara 3 dagar kvar tills de börjar.. de närmar sig med stormsteg!! Går så jäkla snabbt,.. snart är jag hemma igen och färdig bartender.. redo att ställa mig bakom bardisken o servera underbara drinkar !

Har varit en sväng på stan med morsan o syrran idag... kollade  lite,.. blev ingen jättelång stund på stan... sen bar de hem till svedala igen och jag hjälpte mamma att sätta upp lite julgardiner o alla julstjärnor o så.. lite julmys över de hela !! Sen kom far hem.. Varit ute o kört lastbil.. ! SÅ de blev Pizza idag.. Smaskens va de !!

Nu blir de bara en massa Mys ikväll :) Härligt!!! Härligt i detta tråkiga höstvädret.. man önskar bara att man hade någon att mysa Med !!! Då hade livet varit helt underbart :)

Får tända mina ljus o krypa ner under en filt för mig själv då !! haha =)

Imorgon är de fullt upp. Ska börja dagen med att tvätta, sen packa inför lördagen så slipper jag stå med det i sista sekund. Sen ska jag in till stan o följa med min syster o dem att välja barnvagn! Dags att beställa den..! De tar ju ett par månader innan man får den så.. ska bli kul.. Nu är de bara ca 4 månader kvar bara !! Såååå härligt.. Ska ju bli den bästa mostern  ever!!

Sen blir de hem o träna.. sen blir de nog soffan och Idol på kvällen... Heja Calle !!!

Nej nu blir de mys i soffan !!

Pusss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0