Vart tog det fina vädret vägen?

I helgen så flyttade syrran så vi har fixat och donat med mitt rum.. Fick åka in och köpa nya möbler och så..!
Och nu är allt uppe städat och klart ! Nu är de väl bara lite som ska upp på vinden men annars tror jag att vi blev klara.!! Skönt och ha lite ordning på mina saker nu.

I måndags började jag jobba igen här hemma.. ! Det visade sig att Jocke jobbade i svedala nu i måndags och tisdags så jag cyklade in där på vägen hem och sa hej till honom =) Alltid trevligt att träffa dig!!

Tråkigt bara det fina vädret försvunnit.. Det är ju rena höstvädret nu :( Det är ju rena stormen !!
Regn och rusk USCH !!!

Hoppas bara det blir fint väder igen till helgen :) DÅ  ska jag äntligen till min älskade Tessi !! Som jag saknat henne !!
Utan Tessi fattas en stor del av mig... jag är inte hel utan henne! Så nu ska jag äntligen få träffa henne <3
I helgen är det Bonnamarknad och fest i staffanstorp =)



Förstår mig inte på dig? vad håller du på med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0