Tyskland!

Inatt blev det då inte många timmars sömn. Max 4 väl. sen ringde klockan ! Sandra fick snällt pallra sig upp ur sängen och fixa till sig och fixa med kaffe :) ingen bra morgon utan kaffe annars!
Sen kom min farbror Micke och Emelie och min farfar och hämtade mig och min far här hemma. och då var väl klockan 04.15 ca.  Sova sova sova men ack nej !
Då bar de av mot Tyskland för lite shopping !

När vi väl kom dit vi skulle var de stängt hehe.. så de fick blir att handla på bordershop !
Mycket dricka blev de handlat och sen bar de hem igen..!

Nu är man då hemkommen och ligger på soffan på god väg att somna, helt slut nu. har varit en tuff vecka.
Mycket att göra..!

Längtar tills imorgon dock.. för då är de ju den efterlängtade Dansbansgalan i veberöd !
Så imorgon bär de av mot staffanstorp för lite förfest sen blir de vidare mot veberöd !!

Lördag åker jag dock o jobbar.. men de tar vi då..!

Vi ses i dimman imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0