Tillbaka igen..

Ber om ursäkt nu för att jag inte har kunnat skriva på två veckor.. ! Dåligt men haft problem med internetet nu när jag har varit iväg och jobbat. Har varit och besökt helsingfors igen :) Men denna gången med EuropaLink =) Love it!
Älskar "nästan" alla ombord.. Finns vissa undantag ! Men vilket härligt gäng =) Riktigt härliga människor !
Saknar dem nu ju !

Men nu är jag hemma igen och ska försöka ta tag i bloggandet igen.
Igår satt jag bute och njöt för fullt i det fina vädret och det blev ju en hel del Öl och cider =) GOTT!!
Grillade med päronen och hade en ganska lugn kväll med dem,
Fick gå upp tidigt idag ju, måste få ordning på mitt rum nu när syrran har flyttat ihop med Patrik ju.. !
Så har en hel del att stå med idag...

Sen är den det måndag och jobb igen... !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0