snart dags!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills man åker hem igen.. !
Fy f*n Vad jag längtar hem nu..

Det känns i kroppen att man varit på i två veckor snart.., !
Nu de senaste dagarna har varit skit känns det som... allt har bara gått utför..!
Jag har tagit i sönder glas, formar och liknande.. och jag har skadat tre fingrar på en och samma hand..!
Ser inte klokt ut.. går runt med massa plåster! Det bara blöder och blöder.. får byta plåster stup i kvarten.! Jobbigt..
Haha måste se roligt ut...!

Nu är det verkligen dags för mig att åka hem känns det som..!
SÅ nu är de nedräkning, verkligen!

Såg Finalen av melodifestivalen igår...
Enligt mig är det inte rätt låt som vann... Va tänker svenska folket med..
Förstår inte hur  hon Ugglas kunde få så mycket poäng... Snälla snälla den är urkass! Är tvungen att slå över när den kommer... !!!!!!! går inte att lyssna på! och låten som vann var lika dålig...!!!
Annars var där många andra bra bidrag i år! Så vem som helst utan hon kunde vunnit. !!!

Snart är det då övning igen... ska bli någon jäkla tipsrunda på båten idag.. Drygt !
Sen tänkte jag slänga mig en stund i solariumet efter de..!
Sen är det dags att arbeta igen..
Avgång kl 15.00 från finland mot travemunde !!
Sista resan tillbaka nu...

Sen avgår bussen ca klockan 13.00 från travemünde på tisdag... Mot malmö!
Där kommer mamma stå och vänta på mig!
Ska bli roligt att träffa familjen igen när man kommer hem ! Och djuren !
Måste träffa min Tessi när jag kommer hem... håller på att bli knäpp utan henne!
Två veckor utan min själsfrände är åt helvete !! rent ut sagt... Som jag saknar henne!
Love you stumpan !

Hoppas ni andra haft en bra helg annars...
Ses och hörs när jag kommer hem igen...!
Då ska jag ta tag i mitt bloggande igen.. varit lite dålig på det nu.. ! Ber om ursäkt för det... sen är det skärpning som gäller !!

Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0