Sjukling!!

Vaknade igårmorse och mådde lite si sådär.. kände mig lite konstig i kroppen !
Åkte sen in till stan ju och skulle shoppa ! För en gång skull hittade jag en del.. brukar alltid vara så att när man väl ska ha något så hittar man inget. Men jag fick shoppat ett par jeans, en vårjacka, en tröja, två par skor, en ny foundation..! 
Kom hem lagom till Lets Dance..! Fick gåshud när Laila och Tobias gjorde sin showdans !! så fint!
De var värdiga vinnare båda två.. ! Så de var kul ändå att Magnus och Annika vann !!

Idag vaknade jag och mådde inte alls bra! Men det var kul att höra min själsfrändes röst imorse när hon ringde !!! <3
Älskar dig gumman!

Idag har jag vilat mig och legat nerbäddad i soffan och tittat lite på tv !
Nu orkar jag inte skriva mer.. ha en bra lördagkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0