Om helgen!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera sen jag kom hem... ska ta tag i det igen, jag lovar! Måste bli lite skärpning nu!
Men har haft fullt upp sen jag kom hem...!

I torsdags så kom Tessi och Jon och hämtade mig.. sen åkte vi hem till staffanstorp och satt och snackade! Tessi och jag satt uppe till ca halv tre på natten och pratade.. så är det när man inte setts på 2 veckor.
PÅ fredagen kom Martin ör att äta lite middag. Blev fondue! MUMS! sen såg vi på lets dance och spela lite spel !!
Tjejerna vann !!! Vi är bäst gumman!!

Sen så på lördagen så körde vi till labbe för att fixa med lite skivor och så som vi skulle bränna ner till sexpartyt den 4:E... Och jon och labbe skulle byta däck på bilen.
Sen bar det hemmåt för att fixa med mat och så ! se blev det bio på kvällen. SÅg Grand torino =) Grymt bra film !!
Sen så när vi kom hem då vid tolv slaget så såg vi Saw 5 som vi hyrt.. skitkass! jag somnade till och med..
riktigt dålig var den!

Sen igår söndag så var vi på det nya Entre i malmö och kollade lite.. ! Sjukt mycket folk!
Sen åkte vi ut i västra hamnen och fikade =)
Sen bar det av till skurup och hälsade på pappa lennart och lämnade av ebba! sen så körde vi till Fredde,, var kul och träffa honom med ! satt där och snackade lite. sen bar det av hemmåt =)
Har varit en riktigt trevlig helg !!
Älskar att vara med min själsfrände !! hon är en underbart fin vän !! Den bästa vännen man kan tänka sig =)
Jag älskar dig gumman!!!

Tack alla för en underbart trevlig helg !


SJÄLSFRÄNDER <3





Kommentarer
Postat av: Tessi

Naaaw, jag känner samma för dig baby <3

2009-03-23 @ 11:13:11
URL: http://tessigrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0