Kallt och ruggigt !

Idag har jag fått fixat en del samtal som skulle ringas.. banken och lite så!
Sen gick jag ner mot byn för att lägga mig i solariumet och sen skulle jag in och handla lite till mamma och pappa på vägen hem. Och då passade jag på att handla lite färg till håret! ser lite tråkig ut i håret tyckte jag så behövdes färgas.!
Så när min bror kommer hem ikväll ska han få den stora äran att göra det på mig... Får se hur det slutar ?! Hahaha!!!!
Kan bli spännande. får kanske köpa ny färg imorgon och göra om det? vem vet!

Idag är det jag som ska stå för middagen här hemma, mamma jobbar, och pappa är iväg och hjälper farmor o farfar med en sak så det blev jag som föll på den lotten att laga middagen ! Så ska snart ta tag i det!
Ikväll blir det bara lugnt..! Lite tv-tittande och så ! Ska nog gå en bra runda med hunden också !!!



Du finns i mina tankar !!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0