Jobbar Jobbar Jobbar !

Ber om ursäkt att det har blivit lite dålig uppdatering men är ute och jobbar ju så jag har dåligt med tid men ska försöka ändra det...

Då var man ute till havs igen.. Men denna gången mellan travemünde och helsingfors.
Är helt okej... men det är mycket jobb när man väl jobbar.,. men också mycket dötid då man har tid till träning, solning o så =) Men jobbar tidiga morgnar och sena kvällar... lite jobbigt men de går !!
Fick reda på igår att han jag jobbar för fortfarande är sjuk så jag ska jobba fram till den 17 mars.. !!
Känns som de är såå längt borta nu.. Hoppas att tiden rinner iväg..!
Vill hem ! och hem till dig!!


Nu har jag inte tid med detta mer nu ska jag gå o jobba igen,..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0