För fort!

Shit.. så skrämmande fort veckorna går! Imorgon är det Fredag och helg igen..! Men de var ju precis helg!
Det går alldeles för fort... man hänger ju inte med! Som arbetslös vill man inte att tiden ska gå så fort.. Inte jag iaf ! Man blir fan bara äldre o äldre också.. !!! Man blir knappast yngre!

Idag har jag fått städat lite och tvättat! Gick en lång runda med Thotte innan (hunden)..! Skönt men de är synd det är så kallt och blåsigt... Vill ha vår nu!!

Imorgon ska jag in till stan och möta upp mamma och moster när de slutat jobba för att shoppa lite!
Ska se om jag hitta skor, jeans o kanske något annat kul..!

Ikväll blir det lugnt.. se på tv o så!
Nu ska jag se på Glamour.. får man inte missa ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0