Finns bara en som du!

Du är en helt underbar vän ! Finns bara en som du <3 !!!!
Vi tänker likadant, vi har samma smak om de så gäller killar, inredning i hemmet eller bara sättet att tänka! Allt stämmer överens !!! Du är den bästa vännen man kan ha ! Du finns där när man som mest behöver det !
Du kan alltid få en på bättre humör om man är lite nere.. !
Bara att vara i din närhet får en att må så mycket bättre...!
Du & Jag är oslagbara ! Jag älskar dig min själsfrände !!!!! Du är bäst gumman <3

Finns bara en som du Tessi ! Du är guld värd ! min ögonsten !

LOVE LOVE LOVE !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw, fy fan vad jag ÄLSKAR dig. Så jävla fint skrivit. Du ska veta att jag känner PRECIS samma sak för dig min själsfrände <3

Du och jag - OSLAGBARA!!!!!!!!

2009-03-24 @ 14:49:29
URL: http://tessigrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0