En galet bra lördagkväll=)

Dagen började med en väldigt stressad sandra.. Jag skulle ta tåget halv ett till skurup för att möta upp emelie där.
Sandra skulle ju duscha göra vid sig lite och samla ihop drickat o kläder o smink o så som jag skulle ha med mig till Jane. Men jag fick med mig allt och kom iväg till tåget.. Sen bar det av till sjöbo för att titta på Buggtävling. !! Fy fan va kul =) Jag måste bara börja på bugg.. så jäkla kul..! Och duktiga var dem. !!
Sen bar de av mot staffanstorp för lite fest !! Mycket trevligt med mycket singstar !
Så det var verkligen en lyckad förfest.. Trevligt folk, mycket dricka och singstar !!
Sen gick vi bort för att gratulera anette som fyllde år ! Hoppas hon hade en bra födelsedag !
Efter det körde vi mot törringe !! Och där fick man dansat en hel del =) Var så kul för att Tessi och Jon och Danne och dem andra också kom dit... Så skoj !! Kul och ha er där !!
Träffade även annat kännt svedala folk... MYCKET trevligt !!
Sen när törringe stängde så bestämde vi oss för att åka till Breeze. det var också jättekul, mycket folk. Var hemma vid em tiden imorse..!! Shit då hade jag ont i fötterna efter allt dansande.. !

Men Vilken galet rolig kväll.. den var verkligen Lyckad !!!
Tack tjejer för en Kanonbra kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0