Äntligen hemma!

Ja då har man kommit hem igen... varit iväg i två veckor nu..! så de är så skönt att få komma hem! Saknat familjen faktiskt. Men det har varit en låååång dag.. tog tid innan vi kom ifrån travemunde. Bussen blev ju stoppad av tullen!
Tydligen så skulle de ha några papper på vägskatten o så.. men busschauffören hittade inte de, de låg tydligen i sverige..! var snack om att vi skulle betala böter. Håll i er. 40.000 euro!!!!!! inte klokt. vi trodde aldrig vi skulle komma därirån.. men efter många om igen kom vi iväg med en varning!
Tur var ju det... ! men de tog typ två timmar innan vi kom iväg.
Men nu är jag hemma igen =) Äntligen!
det är verkligen såå skönt o va hemma..! har längtat hem nu de senaste dagarna.. !


Ska sova länge imorgon tänkte jag.. vila upp mig!
Sen bär de av till trelleborg med mamma. ska handla och sen så ska jag vara hos läkaren !
Sen blir de att tvätta en massa... fyllde ju tvättekorgen nu när man ko hem med all tvätt. :(

Nu ska jag se lite på tv sen ska jag sova, helt slut !

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vi kan ta allt som hänt en annan dag gumman! Puss

2009-03-20 @ 00:12:54
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0