Åker och jobbar !!

Idag ringde de från Finnlines.. och frågade om jag kunde jobba !! Och det säger jag inte nej till ju... Klart jag vill!!
Ska vara i malmö imorgon vid åtta tiden imorgonbitti för då går bussen mot Travemünde.. Ska ju jobba på Nordlink igen men den går en ny tur nu.. Mellan Travemünde-helsingfors.
Så det ska bli spännande att se hur de är att jobba när båten går den turen.. =)
Som det ser ut nu så blir de en vecka som jag är iväg.. men kan bli längre,...!!
Så idag har jag varit och inhandlat de jag behöver sen så packat allt.. !!
Nu blir det en lugn kväll =) Och förhoppningsvis i tid i säng så jag kommer upp imorgon..!!
Ni får ha det så bra här hemma så ses vi när jag kommer hem.. !!!


PUSS PÅ ER !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0